1414

Бірыңғай байланыс орталығы
(Қоңырау шалу тегін)


Форманы жүктеп жатырмыз...
Құрметті респондент!
Мемлекеттік корпорацияның халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде қызмет көрсету сапасы туралы өз пікіріңізді білдіруге шақырамыз
Мемлекеттік қызметтерді алу үшін ХҚКО-ны жедел орталық ретінде ұсына аласыз ба? (берілген шкала бойынша белгілеңіз, 1 – ешқашанда ұсынбаймын, 10 – барлығына ылғыйда айтамын)

Алынған мемлекеттік қызметтердің сапасына қанағаттанасыз ба?

Процестер

Электронды кезек болуы

Куту уақыты Сізді қанағаттандыра ма

Қызметтерді ұсыну барысында жұмыскерлердің жедел әрекет етуі

Қажетті ақпараттарды тез, түсінікті және жүгіну тілінде алу мүмкіндігі

Кезекте 10 минуттан артық күтпеу мүмкіндігі

Кеңесшілердің өзіне-өзі қызмет көрсету аймағында/ресепшнде жұмыстары

Жүйелердің іркіліссіз жұмыс істеуі

Мәдениет және қызмет

Сыпайы және ықыласты жұмыскерлер

Жұмыскерлердің қойылған сұрақтарға жауап беруі

Инфрақұрылым

Күту орындарының ыңғайлылығы, жайлылығы, безендірілуі және тазалық-санитарлық жағдайы

Қолайлылық (офистің жақсы жерде орналасуы, автобус аялдамасына жақын орналасуы)

Балаларға арналған аймақты пайдалану мүмкіндігі

Көлік қоятын орын санының жеткіліктілігі

Өзіне-өзі қызмет көрсету аймағында жұмыс істеп тұрған техниканың жеткіліктілігі

Мемлекеттік қызметтерді алу үшін онлайн сервисті қолданасыз ба??


Сізге қандай себептермен көбінесе шағымдануға тура келді?



Сіз жүгінген сұрақ немесе мәселе өз шешімін тапты ма?

Өтініш немесе шағымды қарау жеделдігіне қанағаттанасыз ба?

Өтініш немесе шағымды қарау жеделдігіне қанағаттанасыз ба?

    файл қосу үшін
    Көлемі 5 МБ аспайтын файлды таңдаңыз
    Файлдардың максималды көлемі 5 МГ