1414
Бірыңғай байланыс орталығы (Қоңырау шалу тегін)
Алынған мемлекеттік қызметтердің сапасына қанағаттанасыз ба?
1-ден 5-ке дейінгі шәкіл бойынша бағалаңыз ХҚКО-да мемлекеттік қызметтерді алған кезде не әсіресе ұнады/ұнамады?
Электронды кезек болуы
Куту уақыты Сізді қанағаттандыра ма
Қызметтерді ұсыну барысында жұмыскерлердің жедел әрекет етуі
Қажетті ақпараттарды тез, түсінікті және жүгіну тілінде алу мүмкіндігі
Кезекте 10 минуттан артық күтпеу мүмкіндігі
Кеңесшілердің өзіне-өзі қызмет көрсету аймағында/ресепшнде жұмыстары
Жүйелердің іркіліссіз жұмыс істеуі
Сыпайы және ықыласты жұмыскерлер
Жұмыскерлердің қойылған сұрақтарға жауап беруі
Күту орындарының ыңғайлылығы, жайлылығы, безендірілуі және тазалық-санитарлық жағдайы
Қолайлылық (офистің жақсы жерде орналасуы, автобус аялдамасына жақын орналасуы)
Балаларға арналған аймақты пайдалану мүмкіндігі
Көлік қоятын орын санының жеткіліктілігі
Өзіне-өзі қызмет көрсету аймағында жұмыс істеп тұрған техниканың жеткіліктілігі
Мемлекеттік қызметтерді алу үшін онлайн сервисті қолданасыз ба??
Сізге қандай себептермен көбінесе шағымдануға тура келді?
Сіз жүгінген сұрақ немесе мәселе өз шешімін тапты ма?
Өтініш немесе шағымды қарау жеделдігіне қанағаттанасыз ба?