Құжаттар тізбесін 1414 интеллектуалды дауыстық Робот тәсілімен алуға болатын мемлекеттік қызметтер тізімі
1. Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру 2. Қазақстан Республикасының халықның тұрғылықты жері бойынша тіркеу 3.Жүргізуші куәліктерін беру 4. Мемлекеттік тіркеу, есепке алу және алу көлік құралының сәйкестендіру нөмірі бойынша көлік құралдарының жекелеген түрлерін есепке алу, сондай-ақ көлік құралдарын тіркеу туралы куәліктер мен мемлекеттік тіркеу нөмірлік белгілерін беру 5. Қазақстан Республикасында шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға уақытша тұруға арналған рұқсаттар беру 6. Республикада уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру 7. Баланың тууын тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу мемлекеттер 8. Кандас мәртебесін беру немесе ұзарту 9. Бала тууға жәрдемақы тағайындау және бала күтімі 10. Жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау 11. Еңбекке қабілеттілігінен айырылған жағдайда әлеуметтік төлем тағайындау 12. Асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау 13. Біржолғы төлем тағайындау жерлеу.
Дауыстық Робот 1414 көмегімен қандай қызметтер бойынша кеңес алуға болады?
1. Жүргізуші куәліктерін беру 2. Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу 3. Электрондық үкімет порталы арқылы некені тіркеу 4. Баланың тууын тіркеу, оның ішінде азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер, толықтырулар мен түзетулер енгізу 5. Жүктілікке, босануға және бала күтіміне байланысты әлеуметтік төлемдер мен жәрдемақыларды тағайындау 6. АХАЖ АЖ-дағы мәліметтерді өзектендіру 7. Запастағы офицерлерге, сержанттарға, сарбаздарға әскери билеттерді немесе олардың телнұсқаларын (әскери билеттердің орнына уақытша куәліктерді) беру 8. Тіркелген медициналық ұйым бойынша дәрігерді тіркеу және шақыру жөніндегі қызметтер 9. Тұрғылықты жері бойынша тіркеу және алу 10. Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру 11. Денсаулық сақтау министрлігінің анықтамаларын беру 12. Несие тарихын алу 13. Тұрғын үйге кезекке қою, сондай-ақ жеке тұрғын үй құрылысына арналған жер учаскесін қарау немесе кезекке қою (10 акр) 14. Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру 15. Білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру 16. Кәмелетке толмағандардың мүлкіне билік ету үшін анықтамалар беру 17. Мемлекеттік қызметшілерді, бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға үміткерлерді және құқық қорғау қызметіне алғаш рет кіретін азаматтарды тестілеу 18. Жеке тұлғаға электрондық цифрлық қолтаңба алу 19. Тұлғаның әкімшілік құқық бұзушылық жасағаны туралы мәліметтер 20. Қазақстан Республикасының аумағында ресми дилерлерден сатып алынған көлік құралдарын бастапқы тіркеу 21.Жылжымайтын мүлік объектілерінің техникалық паспортын алуға электрондық өтініш беру 22. Басшының өзгергені туралы хабарлама 23. Жеке кәсіпкер ретінде қызметтің басталғаны туралы хабарлама 24. Әскери міндеттілер мен әскерге шақырылушыларды әскери есептен шығару және қою 25. Жәрдемақылар мен зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы ақпарат алу сервисі 26. Мүгедектікті растау туралы анықтама алу 27. Жұмысынан айырылған жағдайда әлеуметтік төлем тағайындау 28. БМГ-да тіркеу 29. Соттылығының бар немесе жоқ екендігі туралы анықтама беру 30. Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру 31. Өлімді мемлекеттік тіркеу туралы хабарлама 32. Кандас мәртебесін беру немесе ұзарту 33. Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау 34. Жерлеуге біржолғы төлем тағайындау 35. Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтерді ұсыну 36. Жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) туралы мәліметтер 37. Лицензияны қайта ресімдеу 38. Шақыруды кейінге қалдыру 39. Менің рұқсат құжаттарым 40. Жеке тұлғаларға азаматтық қару мен оның патрондарын сақтауға, сақтауға және алып жүруге рұқсат беру 41. Шетелдікке немесе азаматтығы жоқ адамға өз бетінше жұмысқа орналасу үшін оның біліктілігіне сәйкестігі туралы анықтама беру немесе ұзарту 42. Есепке алу Мемлекеттік кірістер органдарында жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтерді ұсыну 43. Банктік шотты қамауға алу 44. Салықтарды, бюджетке төленетін төлемдерді, өсімпұлдарды, айыппұлдарды есепке жатқызуды және қайтаруды жүргізу 45. Зейнетақы тағайындау 46. Банктік шотты өзгерту
Дауысты робот 1414 көмегімен қандай мемлекеттік қызметтерге нәтиже алуға болады?
1. ХҚКО кезегін брондау 2. ХҚКО құжаттарын тексеру (мәртебесі) 3. 1414 смс арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер құжаттарының тізбесі 4. Анықтама алу (орталықтан мәліметтер беру психикалық денсаулық"Психиатрия") 5. Наркодиспансерден анықтама алу (мәліметтерді ұсыну "Наркология"психикалық денсаулық орталығынан).
Дайын құжаттарды қалай алуға болады?
Сіз дайын құжаттарды, өтініш берген ХҚКО-ның беру аймағы операторынан ала аласыз. Клиенттерге ыңғайлы болу үшін келесі тәсілдер қарастырылған: 1. Жеке келу Құжаттарды беру аймағының операторынан сіз өтініш берген ХҚКО - дан алуға болады. Құжаттарды беру сіздің жеке басыңызды Қазақстан Республикасы азаматының картасының (КДП) көмегімен растау арқылы жүзеге асырылады. Біз сізге сандық құжат немесе жеке куәліктің түпнұсқасын өзімен бірге алуға кеңес береміз. 2. Яндекс қызметтері арқылы жеткізу Өтінім берген кезде сізде Яндекс сервистері арқылы үйге құжаттарды жеткізуге тапсырыс беру мүмкіндігі бар. Оператордан жеткізу шарттары мен құнын нақтылаңыз. 3. Постаматтар арқылы алу Бірқатар өңірлерде дайын құжаттарды постаматтар арқылы, 24/7 аймақтарда алу мүмкіндігі бар. Ол үшін сәйкестендіруден өтіп, постамат экранындағы нұсқауларды орындау қажет.
Егер мен ХҚКО-ға бара алмасам, қызметті қалай алуға болады?
Егер сіз ХҚКО-ға жеке бара алмасаңыз, сізде қызметтерді алудың бірнеше балама тәсілдері бар: 1. ХҚКО дербес менеджері Сіз үйге барып көрсетілетін мемлекеттік қызметке тапсырыс бере аласыз. Ол үшін gov4c.kz Мемлекеттік корпорацияның сайтында (https://gov4c.kz/ru/services/vyezd-na-dompersonalnogo-menedzhera/ ) немесе 1414 нөміріне қоңырау шалу арқылы өтініш беріңіз. 2. Электрондық үкіметтің Онлайн порталы Порталда тіркеліңіз (http://www.Egov.kz) және қажетті қызметті алу үшін нұсқауларды орындаңыз. 3. Жеңілдікті Санаттар 1 немесе 2 мүгедектік тобы бар адамдар және ҰОС ардагерлері 1414 нөміріне қоңырау шалу арқылы ХҚКО мамандарын үйге шақыра алады. 4. Өкілге сенімхат Сіз басқа адамға нотариалды куәландырылған сенімхат бере аласыз, ол сіздің атыңыздан құжаттарды тапсырып, қызметті ала алады 5. «Egov mobile» мобильді қосымшасы Қолданбаны смартфонға [App Store] арқылы жүктеп алыңыз (https://apps.apple.com/kz/app/egovmobile/id1476128386) немесе [Google Play] (https://play.google.com/store/apps/details? id=kz.mobile.mgov). 6. Екінші деңгейдегі банктердің қосымшалары Екінші деңгейдегі банктердің қосымшаларында «Мемлекеттік қызметтер» бөлімінен қажетті қызметті таңдап, өтінім беру үшін нұсқауларды орындаңыз. 7. Операторға бейне қоңырау «Egovmobile» және «ХҚКО» Google Play (https://play.google.com/store/apps/details? id=kz.gov4c.citizen&hl=ru) және App Store (https://apps.apple.com/kz/app/%D1%86%D0%BE %D0%BD/id1599591738) мобильді қосымшаларында бейнеқоңырау арқылы мемлекеттік қызметтерді алыңыз.
Мен ХҚКО-да жылжымайтын мүлікті сатып алу немесе сату бойынша мәміле жасай аламын ба?
Иә, қазіргі уақытта жылжымайтын мүлікті сатып алу-сатуды Халыққа қызмет көрсету орталықтарында (ХҚКО) рәсімдеу мүмкін. Ол үшін мәміленің екі тарабы да дайын сатып алу-сату шартымен де, онсыз да жылжымайтын мүліктің орналасқан жері бойынша ХҚКО-ға жүгінуге тиіс. Мемлекеттік корпорацияның маманы шарт жасауға көмектеседі, бұл қызмет ақылы негізде ұсынылады
ХҚКО-ның Тұран 37 мекенжайынан Керей Жәнібек хандар көшесі, 4-ке көшірілу себебі?
Тұран 37/9 мекенжайынан көшу Мемлекеттік корпорацияның қажеттіліктеріне сәйкес келмегендіктен жүзеге асырылды. Арендатор ғимаратты жақсарту бойынша (мысалы, мүмкіндігі шектеулі азаматтарға арналған жағдайларды жасау) ешқандай жұмыс жүргізбеген. Жаңа ғимарат бұрынғы фронт-офиске жақын орналасқан, және халыққа қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін қоғамдық көлік инфрақұрылымына жақын. Жаңа ғимаратта барлық корпоративтік стандарттарға сай келетін жағдайлар жасалған, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі азаматтарға арналған қолайлы жағдайлар бар. Сонымен қатар, ғимараттың алдында және артында 40 көлікке, ішкі паркингте 50 орынға дейін, ал көшедегі «қалта» тұрағында тағы 13 орын бар, жалпы 100-ден астам көлікке орын қарастырылған
Мемлекеттік бажды қайтару
Мемлекеттік бажды қайтару төлем туралы түбіртек болған кезде ақша қаражатын аудару үшін банктік деректемелерді көрсете отырып, жазбаша (қағаз және (немесе) электрондық нысанда) берілген жеке (немесе заңды тұлғаның) өтініші негізінде жүргізіледі: 1) артық төленген сома - көрсетілген мемлекеттік қызмет расталған кезде; 2) пайдаланылмаған сома - мемлекеттік қызметті алмағаны расталған кезде
Түрлі бөлімдер бойынша бейнежазбаларды ұсынуға сұрау салу
"Террористік тұрғыдан осал объектілерді терроризмге қарсы қорғауды ұйымдастыруға қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 6 мамырдағы № 305 қаулысының 82- тармағына сәйкес оқиғаларды кейіннен талдау үшін бейнеақпарат кемінде 30 тәулік сақталуы тиіс. Мемлекеттік сатып алу туралы шарттың техникалық ерекшелігінің 3.14-тармағы шеңберінде 2024 жылғы 17 қаңтардағы № 44 қызмет Қазақстан Республикасының цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі мен Мемлекеттік корпорация арасында бейнебақылау жүйесінің жұмыс істеуін және байқау бейнежазбасын бір айдан аспайтын мерзімде сақтауды қамтамасыз ететінін қосымша хабарлаймыз. Жоғарыда айтылғандарға байланысты Мемлекеттік корпорацияның көрсетілген кезеңде бейнебақылау камераларынан бейне жазбаларды ұсыну мүмкіндігі жоқ.
ХҚКО-да мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі жандарға қалай қызмет көрсетіледі?
Мемлекеттік корпорацияның ішкі нормативтік құжаттарында және мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларында жүріп - тұру мүмкіндігі шектеулі адамдарға және мүгедектерге қызмет көрсету жөніндегі шаралар көзделген. Мәселен, әрбір ХҚКО-да мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін кемінде бір жұмыс орны бар, онда осы санаттағы адамдарға басым тәртіппен қызмет көрсетіледі . Сондай-ақ, 1414 нөміріне қоңырау шалу және бейнеоператордың сүйемелдеуі арқылы қызметтер қашықтан көрсетілуі мүмкін.
Неліктен жаз мезгілінде қабылдаудағы қызметкерлер галстук тағып жүрмейді және ХҚКО қызметкерлері үшін бекітілген киім нысаны бар ма?
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы қызметкерлерінің іскерлік әдеп кодексінің 2-тармақтың 3) тармақшасына сәйкес, қызметкерлерге келіссөздер жүргізу, оның ішінде телефон арқылы сөйлесу кезінде мәдениеті ережелерін сақтау қажет. Іскерлік келіссөздер тыныш, сыпайы түрде жүргізілуі керек. Сондай-ақ, басқа қызметкерлерге қатысты негізсіз айыптауларға, дөрекілік, адамның қадір - қасиетін қорлау, әдепсіздік фактілеріне жол бермеуге тиіс. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне тікелей қатысатын әйел қызметкерлерге арналған сыртқы келбет ережелері: ақ үсті (жағасы бар ақ көйлек), Мемлекеттік корпорацияның логотипі бар галстук, белден төмен киімнің түсі қара (кеңсе ұзындығындағы шалбар немесе юбка - қара, қою көк түсті), классикалық аяқ киім, шаш жиналуы тиіс. Суық мезгілде жакет пен жемпір (қара, қою көк түсті) киюге рұқсат етіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне тікелей қатысатын ер қызметкерлерге арналған сыртқы келбет ережелері: қатаң іскерлік костюм (қара, қою көк түсті), көйлек (ақ түсті), галстук, Мемлекеттік корпорацияның логотипі бар галстукке арналған қыстырғыш, классикалық аяқ киім. Ыстық маусымда қысқа жеңді жейделерге рұқсат етіледі.
Туысым Ресей Федерациясы азаматының шетелдік паспортын және тұруға ықтиярхатын алу мәселелері бойынша қиындықтарға тап болды, не істеу қажет?
«Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі бойынша көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасы Ішкі Істер Министрлігінің аумақтық полиция органдары болып табылады. Қызмет ақылы негізде қағаз түрінде көрсетіледі. Өтінішті Мемлекеттік корпорация арқылы беруге болады. Алайда, Ресей Федерациясының азаматына төлқұжат беру мәселесі бойынша Сіз Ресей Федерациясының Қазақстан Республикасындағы Елшілігіне жүгінуіңіз керек.
Жеке басын куәландыратын құжаттарды ХҚКО-да кім береді?
Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығына сәйкес «Қазақстан Республикасының азаматтарына паспорттар, жеке куәліктер беру» қызметі Халыққа қызмет көрсету орталықтарында қабылданады және оны Көші-қон полициясының қызметкерлері көрсетеді , ал дайын нәтижелерді ХҚКО-да беруді Мемлекеттік корпорацияның қызметкерлері жүзеге асырады .
ХҚКО-да мемлекеттік қызмет көрсетуге клиент кезекте қанша уақыт күтуі тиіс?
Кезек күту уақыты және ХҚКО-да көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсету уақыты мемлекеттік қызметтер көрсету Қағидаларымен регламенттелген, олардың әрқайсысында мемлекеттік қызметтер көрсетудің бизнес-процесі қатаң жазылған.
ЭЦҚ пайдалану мерзімі қандай ?
Микросхемасы немесе негізгі ақпарат тасымалдаушысы бар жеке куәлікке шығарылған тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі ол берілген сәттен бастап үш жылды құрайды. Есептеу техникасы құралдарына, электрондық тасығышқа немесе мобильді қосымшаға шығарылған тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімі ол берілген сәттен бастап бір жылды құрайды. Бұл қағида "Жеке тұлғаның ақпараттық жүйесі" немесе "заңды тұлғаның ақпараттық жүйесі" үлгісі бойынша шығарылған, қолданылу мерзімі үш жылды құрайтын тіркеу куәлігіне қолданылмайды
Қандай үлгілер бойынша ЭЦҚ алуға болады ?
Тіркеу куәлігі мынадай үлгілер бойынша беріледі: 1) Жеке тұлғалар үшін: - жеке тұлға; - бұлтты ЭЦҚ; - жеке тұлғаның SSL; - жеке тұлғаның ақпараттық жүйесі. 2) Заңды тұлғалардың немесе бірлескен кәсіпкерлік: - бірінші басшы немесе бірлескен кәсіпкерліктің уәкілетті тұлғасы; - қол қою құқығы бар қызметкері; - ұйымының қызметкері; - "Қазынашылық – Клиент" ақпараттық жүйесінің қатысушысы; - заңды тұлғаның SSL; - заңды тұлғаның ақпараттық жүйесі.
Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға ЖСН-ды 3 тұлға нотариаттық сенімхат бойынша ХҚКО арқылы ала алама?
"Қазақстан Республикасында уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру және түзету "мемлекеттік қызметін алуға ХҚКО-да құжаттарды қабылдау көрсетілетін қызметті алушының (сот әрекетке қабілетсіз деп таныған балалар мен азаматтардың, олардың заңды өкілдерінің (атааналарының, қорғаншыларының, қамқоршыларының) өкілдікке өкілеттігін растайтын құжаттарды ұсына отырып, жеке өтініші кезінде жүзеге асырылады). Көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда, ЖСН түзетуді жүзеге асыруды ғана нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкіл жүгінген кезде алуға болады
Банкроттық туралы өтініш жазғым келді мұны қалай жасауға болады?
Жинақталған берешекті өтей алмайтын азаматтар банкрот деп танылуы мүмкін. Банкроттықты жариялау рәсімдері: - соттан тыс банкроттық; - сот банкроттығы; - төлем қабілеттілігін қалпына келтіру. 2023 жылғы 28 ақпандағы № 218 "соттан тыс банкроттық рәсімін қолдану" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидаларына (бұдан әрі - қағидалар) сәйкес өтінішті қабылдау және нәтиже беру жүзеге асырылады: 1) Мемлекеттік корпорация арқылы; 2) "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы www.egov.kz; 3) уәкілетті органның интернет-ресурсының вебқосымшасы арқылы жүзеге асырылады. Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мынадай құжаттар топтамасы ұсынылады: 1) Ереженің 2-қосымшасына сәйкес борышкердің соттан тыс банкроттық рәсімін қолдану туралы өтініші; 2) Қағидалардың 2-қосымшасында бекітілген өтінішке қосымшаға сәйкес кредиторлардың атауы, берешек сомасы, орналасқан жері көрсетілген тізімі; 3) көрсетілетін қызметті алушының банктік қарыз шарты және (немесе) микрокредит беру туралы шарт бойынша берешекті реттеуді және (немесе) өндіріп алуды жүргізу жөнінде шаралар қабылдағанын растайтын құжаттың көшірмесі.
Банктер мен шағын несиелерден несие алуға қалай тыйым қоюға болады?
Енді әр ҚР азаматтары несие мен шағын несие алуға өз атынан ерікті түрде тыйым сала алады. Ол үшін eGov mobile мобильді қосымшасында немесе порталда өтінім беру қажет eGov.kz. Сервисте өтінішті азаматтың өзі ғана толтыра алады. Осылайша, несие мен шағын несие алуға тыйым салу рәсімдеу өтініштер бойынша немесе қызмет көрсету бөлімдері арқылы үзеге асырылмайды. Несиелер мен шағын несиелерді алуға тыйым салу 6 айға белгіленеді және бұл мерзім аяқталғаннан кейін автоматты түрде тыйым алынып тасталады. Сондай-ақ бұл шектейлерді кез келген уақытта ерікті бас тарту қызметін көрсетуді мерзімінен бұрын тоқтатуға өтініш беру арқылы алып тастауға болады. Несие алудан ерікті бас тарту қызметі eGov mobile мобильді қосымшасының басты бетіндегі «Танымал қызметтер» бөлімінде қолжетімді. Дәл осы қызметті eGov.kz порталының «Азаматтарға» - «Кеден және салықтар» - «Экономика және қаржы» бөлімінен алуға болады.. Бұл ретте мыналарды ескеру қажет: сервис үшінші тұлғалардың несие алу мүмкіндігін мүмкіндігінше шектейді, қаржы институттарын азаматтың несие беруге тыйым салынғаны туралы хабардар етеді, бірақ несиенің берілмеуіне толық кепілдік бермейді; жеке тұлғаның өтелмеген міндеттемелері/ белсенді қарызы бар қаржы институттары ол туралы ақпаратты сұраған кезде бұл жеке тұлғаның несиелерді өңдеу үшін оның деректеріне қол жеткізуді шектегені туралы қосымша ақпаратты алады; несие беру туралы шешімді несие беруші дербес және өз қалауы бойынша қабылдайды; сұралған несиелік өтінімдердің мәліметтерін пайдаланушы Бірінші несиелік бюроның www.1cb.kz сайтындағы жеке кабинетінде көре алады.
ХҚКО-ға жүгінген кезде бұзушылықтар анықталды, қайда жүгінуге болады?
Барлық фронт-офистерде кері байланыс QR кодтары бар, онда клиенттер фотосуреттер мен бейнелерді тіркеу материалдарын қоса теріс/оң сипаттағы кері байланыс қалдыра алады. Жауапты қызметкерлер кері байланыс жібергеннен кейін проблемалық мәселені шешуде байланыс пен көмек орнатылады.