Кезекті онлайн брондау
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ баруды онлайн режимде жоспарлау және брондау
Кезекті онлайн брондау
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ баруды онлайн режимде жоспарлау және брондау
Сауалнама
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
Қызмет сапасын жақсарту үшін сауалнамаға өтуіңізді сұраймыз
Сауалнама
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
Қызмет сапасын жақсарту үшін сауалнамаға өтуіңізді сұраймыз
Қызметтерді бірреттік пароль арқылы алу
Бүгін Сіз кең таралған анықтамаларды ЭЦҚ-сыз және инспекторға бармай-ақ, өз бетіңізше ала аласыз
Қызметтерді бірреттік пароль арқылы алу
Бүгін Сіз кең таралған анықтамаларды ЭЦҚ-сыз және инспекторға бармай-ақ, өз бетіңізше ала аласыз
Форум
Форум

Жаңалықтар

ХҚО-лар ашылған соң алынған ТОП-5 қызмет

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы халыққа қызмет көрсету орталықтарының жұмысы қайта жанданғаннан кейінгі көп сұратылған мемлекеттік қызметтердің рейтингін жасады.

Қазақстанның барлық аймағында ХҚО-лар іске қосылды

Жергілікті билік органдарының шешімімен бүгін Жамбыл облысының, кеше Шымкент және Семей қалаларының ХҚО-лары жұмысын қайта бастады.

Қазақстанда мыңға жуық Egov бұрышы ашылады

Қазақстанда мемлекеттік қызметтерді электронды түрде алу ретін барынша ыңғайлы қылу үшін ХҚО ғимаратынан тыс жерде өз бетінше қызмет алуға болатын алты жүзге жуық egov бұрыштары жұмыс істейді. Таяу арада тағы төрт жүз бұрыш ашу жоспарланған. 

«Азаматтарға арналған үкіметте» Күн тәртібіндегі мәселелер бойынша сырттай дауыс беру арқылы Директорлар кеңесінің отырысы өтті

21 мамырда "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы директорлар кеңесінің ұсынылған сырттай дауыс беру бюллетеньдері бойынша дауыстар есептелді, оған Директорлар кеңесінің келесі мүшелері қатысты: Жұмағалиев А. Қ., Мукушев Н. Н., Құрманов Р. Ж., Ташенев Б. Х., Әмірғалиев А. Х., Балташева Ә. С., Мұхамеджанов Б. Г., Ивар Талло, Ишмухамедов М. М., Есембаев Н. С.

Мобильді ХҚО-лар Мақтааралдағы су тасқынынан зардап шеккендерге көмек көрсетуін жалғастыруда

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы су тасқынынан зардап шеккен түркістандықтардың құжаттарын қалпына келтіру бойынша жұмысын жалғастыруда. 

Басқарма төрағасының блогы

img

Балташева Әсемгүл Серікқызы

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ басқарма төрайымы

"Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ Басқарма төрайымының ресми блогына қош келдініздер.

Осы блог арқылы әрбір азамат өзінің ой-пікірі мен өтініш-шағымын Басқарма төрайымы тікелей жолдап, мемлекеттік корпорацияның жұмысын жетілдіруге үлес қоса алады.

20 мая 2020, обращение от: Назым Енсепова

Вопрос: Здравствуйте! Я не могу бронировать очередь в ЦОНе. Пишеть услуга не может быть оказана в связи с отсутствием актуальных документов. Вам необходимо обратиться в ближайший НАО ГК «Правительство для граждан». Что мне делать?

14 мая 2020, обращение от: Сауле Усенова

Вопрос: Здравствуйте.мне была назначена выплата но из за некоррекности лицевого счета деньги в банке вернули обратно вам.Прошу начислить на номер тел.87471046659 оператор теле2

4 мая 2020, обращение от: Алимжан Базарбеков

Вопрос: Здравствуйте. Я оплатил ЕСП 1326тг 27.04.2020. И отправил заявку на соц помощь на след день. Но мне пришел отказ, в связи с отсутствием соц отчислений. А 30.04.2020 мне вернули сумму ЕСП 1326тг на баланс телефона, с которого он был оплачен. Я повторно отправил ЕСП. И неоднократно отправляю заявку, но мне приходит отказ из за отсутствия соц выплат. Помогите пожалуйста получить срц помощь.. Нахожусь в очень затруднительном финансовом положении.

12 мая 2020, обращение от: Виталя Кошевой

Вопрос: сумма 42500 назначена а выплаты до сих пор нету!

28 апреля 2020, обращение от: Жанат Джамартов

Вопрос: Уважаемая Асемгуль Сериковна! Я, Джамартов Жанат Серикбаевич ранее работал в отделе 2 Есильского района, г. Нур-Султан, уволился 20.05.2020 года. С 15.04.2020 года, на сегоднешний день на мой личный номер поступают неоднократные звонки от граждан касательно консультации, выдачи готовых документов и.т.п. по вопросам ЦОНа.На вопрос, почему звонят на данный номер телефона, отвечают, что номер предоставили в ЕКЦ 1414 и городской номер 55-95-56. Обращался в ЕКЦ 1414 сотрудник проверил по номерам, которые звонили мне, и выяснил, что с этих номеров в ЕКЦ 1414 звонки не поступали, там же мне сообщили, что сотрудники ЦОН работают удаленно, оказывают консультацию гражданам. А также оставлял заявку на номере 55-95-56, но это не дало результата. В связи с этим обратился к Вам, прошу Вас разобраться и выяснить, кто и почему предоставляет мой личный сотовый номер гражданам.

0

Бір жыл ішінде мобильді топтар 38 901 қызмет көрсетті

0

«Connection point» секторында 10 078 337 қызмет көрсетілді

0

Бір жыл ішінде мобильді ХҚКО 544 753 қызмет көрсетті

0

Бүгін 43815 қызмет
көрсетілдіі

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер