Кезекті онлайн брондау
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ баруды онлайн режимде жоспарлау және брондау
Кезекті онлайн брондау
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ баруды онлайн режимде жоспарлау және брондау
Сауалнама
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
Қызмет сапасын жақсарту үшін сауалнамаға өтуіңізді сұраймыз
Сауалнама
Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі
Қызмет сапасын жақсарту үшін сауалнамаға өтуіңізді сұраймыз
Қызметтерді бірреттік пароль арқылы алу
Бүгін Сіз кең таралған анықтамаларды ЭЦҚ-сыз және инспекторға бармай-ақ, өз бетіңізше ала аласыз
Қызметтерді бірреттік пароль арқылы алу
Бүгін Сіз кең таралған анықтамаларды ЭЦҚ-сыз және инспекторға бармай-ақ, өз бетіңізше ала аласыз
Форум
Форум

Жаңалықтар

Қазақстанда ХҚО жұмыс уақыты ұзартылды

Еліміздің кейбір облыстарында бас санитарлық дәрігерлердің шешімімен халыққа қызмет көрсету орталықтарының жұмыс уақыты ұзартылды. Бұл өзгеріс жеті аймаққа – Ақтөбе, Ақмола, Алматы, Атырау, Түркістан, Солтүстік Қазақстан және Павлодар облыстарына қатысты.  

3 қаланың тұрғындары сатып алған көлігін бірден автосалонда тіркете алады

Бүгін Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібінің бірінші вице-министрі Бағдат Мусин елорданың ALLURAUTO автосалонында ашылған ХҚО бұрышында болды. Айта кетейік, дәл осындай шағын ХҚО, сондай-ақ, Astana motors автосалонында да ашылды. 

ҚР Парламентінің төменгі палата депутаттары ХҚО жұмысымен танысты

ҚР Парламенті Мәжілісінің Заңнама және сот-құқықтық реформа комитетінің мүшелері Снежанна Имашева мен Магеррам Магеррамов Нұр-Сұлтан қаласы Есіл аудандық №1 халыққа қызмет көрсету орталығында болды. 

Жыл басынан бері 43 мыңнан астам қазақстандық зейнетке шықты

Биылғы жылдың 7 айында 43 453 қазақстандық жасына байланысты зейнетақының тағайындалуына өтініш білдірді. Айта кетейік, өткен жылдың дәл осы кезеңінде 41 мыңнан астам азамат зейнетке шыққан.

100 мыңнан астам қазақстандық ХҚО-ның жеңілдік терезесі арқылы мемлекеттік қызмет алды

Карантин шектеулері аясында жұмысын қайта бастаған ХҚО-лардағы жеңілдік терезесі арқылы  101,8 мың қазақстандыққа қызмет көрсетілді.

Басқарма төрағасының блогы

img

Балташева Әсемгүл Серікқызы

"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ басқарма төрайымы

"Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы" КЕАҚ Басқарма төрайымының ресми блогына қош келдініздер.

Осы блог арқылы әрбір азамат өзінің ой-пікірі мен өтініш-шағымын Басқарма төрайымы тікелей жолдап, мемлекеттік корпорацияның жұмысын жетілдіруге үлес қоса алады.

20 мая 2020, обращение от: Назым Енсепова

Вопрос: Здравствуйте! Я не могу бронировать очередь в ЦОНе. Пишеть услуга не может быть оказана в связи с отсутствием актуальных документов. Вам необходимо обратиться в ближайший НАО ГК «Правительство для граждан». Что мне делать?

14 мая 2020, обращение от: Сауле Усенова

Вопрос: Здравствуйте.мне была назначена выплата но из за некоррекности лицевого счета деньги в банке вернули обратно вам.Прошу начислить на номер тел.87471046659 оператор теле2

4 мая 2020, обращение от: Алимжан Базарбеков

Вопрос: Здравствуйте. Я оплатил ЕСП 1326тг 27.04.2020. И отправил заявку на соц помощь на след день. Но мне пришел отказ, в связи с отсутствием соц отчислений. А 30.04.2020 мне вернули сумму ЕСП 1326тг на баланс телефона, с которого он был оплачен. Я повторно отправил ЕСП. И неоднократно отправляю заявку, но мне приходит отказ из за отсутствия соц выплат. Помогите пожалуйста получить срц помощь.. Нахожусь в очень затруднительном финансовом положении.

12 мая 2020, обращение от: Виталя Кошевой

Вопрос: сумма 42500 назначена а выплаты до сих пор нету!

28 апреля 2020, обращение от: Жанат Джамартов

Вопрос: Уважаемая Асемгуль Сериковна! Я, Джамартов Жанат Серикбаевич ранее работал в отделе 2 Есильского района, г. Нур-Султан, уволился 20.05.2020 года. С 15.04.2020 года, на сегоднешний день на мой личный номер поступают неоднократные звонки от граждан касательно консультации, выдачи готовых документов и.т.п. по вопросам ЦОНа.На вопрос, почему звонят на данный номер телефона, отвечают, что номер предоставили в ЕКЦ 1414 и городской номер 55-95-56. Обращался в ЕКЦ 1414 сотрудник проверил по номерам, которые звонили мне, и выяснил, что с этих номеров в ЕКЦ 1414 звонки не поступали, там же мне сообщили, что сотрудники ЦОН работают удаленно, оказывают консультацию гражданам. А также оставлял заявку на номере 55-95-56, но это не дало результата. В связи с этим обратился к Вам, прошу Вас разобраться и выяснить, кто и почему предоставляет мой личный сотовый номер гражданам.

0

Бір жыл ішінде мобильді топтар 38 901 қызмет көрсетті

0

«Connection point» секторында 10 078 337 қызмет көрсетілді

0

Бір жыл ішінде мобильді ХҚКО 544 753 қызмет көрсетті

0

Бүгін 43815 қызмет
көрсетілдіі

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер