КЕЗЕКТІ ОНЛАЙН БРОНДАУ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ҮКІМЕТІ
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕ АҚ баруды онлайн режимде жоспарлау және брондау
Қызметтерді бірреттік пароль арқылы алу
Бүгін Сіз кең таралған анықтамаларды ЭЦҚ-сыз және инспекторға бармай-ақ, өз бетіңізше ала аласыз
ЖҮРГІЗУШІ КУӘЛІГІН АУЫСТЫРУ ҮШІН ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАРАПАЙЫМ ХҚКО ТАПСЫРУҒА БОЛАДЫ
Енді әуесқой автомобильшілер жүргізуші куәлігін ауыстыру үшін мамандандырылған ХҚКО бармаса да болады. Жүргізуші куәлігін ауыстыру үшін құжаттарды қарапайым ХҚКО тапсыра алады.
ТУУ ТУРАЛЫ КУӘЛІКТІ 3 САҒАТ ІШІНДЕ АЛУҒА БОЛАДЫ
Бала тууын тіркеу, қайтыс болуды тіркеу, некені бұзуды тіркеу сияқты азаматтық хал актілерін тіркеу бойынша қызметтерді 3 сағаттың ішінде алуға болады.

Жаңалықтар

Құрметті Астана тұрғындары мен қонақтары!

Біз Сіздерге Астана қаласы Достық көшесі 13-үй мекенжайында орналасқан ХҚКО департаментінің Есіл аудандық № 3 бөлімінің (бұрынғы Есіл ауданы бойынша ЗТМО) жабылғанын хабарлаймыз.

Әлеуметтік аударымдарды есептеу және аудару ережесіне өзгерістер енгізілді

«Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 29 қыркүйектегі № 603 қаулысымен «Әлеуметтік аударымдарды есептеу және аудару ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 21 маусымдағы  №683 қаулысына өзгерістер енгізілді.

ТМД елдерінің өкілдері Қазақстанның мемлекеттік қызмет көрсету бойынша тәжірибесін игеруге келді

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы Астанадағы мемлекеттік қызмет саласындағы Өңірлік хабпен бірге  ұйымдастырған «Қазақстанның мемлекеттік қызметті дамыту саласындағы тәжірибесі. Инновациялық тәсілдер: сын-тегеуріндер мен шешімдер» атты халықаралық конференция барысында басқа елдерден келген қатысушылар Қазақстанның мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы тәжірибесімен танысып, инновациялық жобаларды мемлекеттік басқару секторына енгізу мүмкіндіктерін талқылады

05
дек
День открытых дверей

Басқарма төрағасының блогы

Оспанов Абылайхан Есенұлы

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ басқарма төрағасы

Сәлеметсіздер ме, құрметті қолданушылар! Блогтағы менің жеке парақшама қош келдіңіздер! Бұл жерде сіздер мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыруға қатысты сұрақтарыңызды қоя аласыздар.

27 қараша 2017, сұрақ: Мират Асубаев

Сәлеметсіз бе! Менің сізге шағым жазу себебім, үш күннен бері менім ЕГОФ порталында «КИК» компаниясы бастаған үй алу конкурсына қатыса алмай отырмын. Мен мектепте мұғаліммін. Себебі, конкурсқа қатысу үшін ЕГОФ порталынан заявка жіберу керек, сол заявка берген уақытта менім «категориям» бойынша «не потвержден» деп шығып тұр. Алматы қаласының тұрғын үй департаменті кінә бізден емес дейді, ЦОН-дарда бізден емес дейді. Сіздердің қызметкерлеріңіз үш күн болды ешқандай шара қолданбай отыр. Ертең конкурс аяқталады. Өтініш маған көмектессеңіздер!

28 ноября 2017, обращение от: Малик Музаметкалиев

Позор вашей цифровизации!!! Обратился в ЦОН Алматинского района Астаны. За услугой смены паспорта для детей в связи со сменой фамилии детей. При этом за месяц получил консультацию о списке документов. Проверил перед приходом на сайте данный список. Пришёл с 3 детьми забрав их их из школы раньше положенного чтобы успеть все сдать. «Специалист» миграционной полиции Макатова Гульнара Кенесовна приняла все документы оформила заявку и отправила на оплату и фотографию детей. После этого в другом окне нам сказали что требуется справка с РОВД. О такой справке нигде не написано и никто не предупреждал. На сайте не указано. При консультации в ЦОН не было сказано. При всем этом данная «специалист» тихо уничтожила выписанные документы и сказала она ошиблась и аннулировала заявку. Ничего не обЪясняя. Все «начальство» ЦОНА быстро удалилось со словами «это не мы — это полиция». Полиция сказала идите в РОВД. И так далее.
ПОЗОР вам и вашей цифровизации!!!!
Слов нет!!!! Мне стыдно что я гражданин такого государства!!!!

22 ноября 2017, обращение от: Павел Щепин

Здравствуйте.
Я все налоги, штрафы, услуги и товары привык оплачивать через интернет со своей карты, находясь в любом месте. Чтобы оплатить для ИП медстрахование, пенсионные и социальные отчисления в НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан» мне приходиться идти в банк, ждать очередь, терять свое время, чтобы оплачивать эти платежи, при это комиссии составляют 400-600тг. за один платеж. Как мне оплатить медстрахование, пенсионные и социальные отчисления в НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан» со своей банковской карты через интернет? Или же как мне оплачивать эти платежи в вашей кассе без комиссий в г.Кокшетау.
С уважением, Щепин Павел.

23 ноября 2017, обращение от: Жанна Фаизова

Добрый вечер. Хотела бы спросить где и с какими документами я могу проверить кто прописан по адресу нахождения моей недвижимости. Обращалась в ЦОН города Талдыкорган, с меня потребовали паспортные данные лиц которых я хочу проверить. Зачем мне проверять людей которых я знаю. Мне нужно проверить не прописаны ли у меня дома люди без моего ведома.

21 ноября 2017, обращение: Салтанат Туякбаева

Добрый день! Обращаюсь к Вам по поводу неправильной обработки запроса сотрудником Цона (Расписка №002125788744, дата приема 11.11.2017, Оператор Омаров Сапарбай Жумабаевич). При подаче заявления от имени Мухамеджановой Мадины, мной, на основании доверенности №4-2451 от 12.09.2017, оператору четко был сформулирован запрос на необходимость перерегистрации фамилии Мухамеджановой Мадины (ранее Дарменовой), которая сменилась после заключения брака. В Справке о зарегестрированных правах (обременениях) на недвижимое имущество и его технических характеристиках отображается девичья фамилия, что препятствует проведению сделки по продаже недвижимого имущества в данный момент.

0

Бір жыл ішінде мобильді топтар 38 901 қызмет көрсетті

0

«Connection point» секторында 8 миллионға жуық қызмет көрсетілді

0

Бір жыл ішінде мобильді ХҚКО 498 854 қызмет көрсетті

0

Бүгін 2780 қызмет көрсетілдіі

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер