Специалист отдела по обслуживанию населения
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Алматы қаласындағы филиалы – Агрохимиялық, топырақ зерттеу және кешенді іздестіру жұмысы департаментінің Ішкі әкімшілендіру басқармасының жетекші сарапшысы

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» мамандықтары бойынша әлеуметтік ғылымдар саласында, немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау», «журналистика» немесе «мұрағаттану, құжаттану және құжаттамалық қамтамасыз ету» немесе «автоматтандыру және басқару» немесе «ақпараттық жүйелер» немесе «есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» немесе «математикалық және компьютерлік модельдеу» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «информатика» немесе «филология» немесе «аударма ісі» мамандықтары бойынша);

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)       Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

2)       салада немесе мамандық бойынша жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;

3)      Қоғамның таланттар Пулының резервшісі.

 

Функционалдық міндеттері:

Құжаттарды қазақ тілінен орыс тіліне және орыс тілінен қазақ тіліне аударады; аудармалардың түпнұсқалардың лексикалық, стилистикалық және мағыналық мазмұнына дәл сәйкес келуін қамтамасыз етеді; аударма нормаларын ескере отырып, басшы белгілеген мерзімде ауызша және жазбаша аудармалар бойынша жұмыстарды орындайды; кездесулер мен келіссөздер үшін қажетті ақпараттар дайындайды, оларды өткізу туралы есептерді жасауға, сұхбат жазбаларының мағынасын ашуға және талдамалық ақпаратты дайындауға қатысады; "Documentolog" ЭҚЖ-да қазақ тілінің сәйкестігі мен дұрыс ресімделуін тексереді, басшылықтың нұсқауы бойынша іскерлік келіссөздерге, жиналыстарға және серіктестермен (клиенттермен) басқа да кездесулерге қатысады; еңбек тәртібін және қоғам қызметкерінің Іскерлік әдеп кодексінің нормаларын сақтайды; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидалары мен нормаларын сақтайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға жол бермеу бойынша шаралар қабылдайды

Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)    белгіленген нысандағы өтініш;

2)    белгіленген нысандағы түйіндеме;

3)    жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4)      тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5)      еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)      құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7)    соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Алматы қаласындағы филиалы – Агрохимиялық, топырақ зерттеу және кешенді іздестіру жұмысы департаментінің Ішкі әкімшілендіру басқармасының бас сарапшысы

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» мамандықтары бойынша әлеуметтік ғылымдар саласында, немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау», «журналистика» немесе «мұрағаттану, құжаттану және құжаттамалық қамтамасыз ету» немесе «автоматтандыру және басқару» немесе «ақпараттық жүйелер» немесе «есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» немесе «математикалық және компьютерлік модельдеу» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «информатика» немесе «филология» немесе «аударма ісі» мамандықтары бойынша);

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)    Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

2)    салада немесе мамандық бойынша жұмыс өтілі үш жылдан кем емес;

3)    Қоғамның таланттар Пулының резервшісі.

 

Функционалдық міндеттері:

Нормативтік құқықтық актілер базасын есепке алу және жүргізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, Департаментті қызметті жүзеге асыру үшін қажетті заңдармен, нормативтік құқықтық құжаттармен қамтамасыз етеді; директорға қол қоюға ұсынылатын бұйрықтардың, нұсқаулықтардың, ережелердің және құқықтық сипаттағы басқа да құжаттар жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексереді, заңнаманың өзгеруіне байланысты кезеңдердің сақталуын тексереді; келісім-шарт жұмыстарын жүргізеді, келісім-шарт қатынастарының нысандарын (формаларын) айқындайды, шарттардың жобаларын әзірлейді, тапсырыс берушілер ұсынатын шарттар жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексереді, келіспеушіліктерді шешу жөнінде шаралар қабылдайды; наразылық жұмыстарын жүргізеді, тапсырыс берушілерден түсетін наразылықтарды есепке алуды қамтамасыз етеді. Келіп түскен наразылықтарға жауаптар дайындайды және наразылықтарды қанағаттандыру немесе қанағаттандырудан бас тарту туралы шешімдердің жобаларын қабылдайды. Контрагенттерге наразылықтар дайындауды, оларды жіберуді және олардың қанағаттандырылуын бақылауды жүзеге асырады; Қазақстан Республикасының соттарында Департаменттің мүдделерін білдіреді, талап қою жұмыстарын жүргізеді, дауларды сотқа дейін реттеу тәртібін сақтау бойынша шаралар қабылдайды, талап арыздарды, материалдарды дайындайды және оларды сотқа береді, талап қою жұмысы бойынша деректер банкін жүргізуді қамтамасыз етеді, бітімгершілік келісімдерді, апелляциялық және кассациялық шағымдарды дайындайды.

Департаментке ұсынылған талап арыздармен танысады, қарсылықтар, өтінішхаттар және басқа да құжаттарды дайындайды; Департамент қызметін жүзеге асыруға қажетті лицензияларды, рұқсаттарды алу үшін өтінімдерді, өтініштерді және басқа да құжаттарды дайындайды; Департамет меншігінің сақталуын қамтамасыз ету мәселелеріне қатысты құжаттарды, материалдық жауапкершілік туралы шарттарды, материалдық құндылықтардың келуін және қабылдануын, олардың қозғалысын есепке алу тәртібін белгілейтін нұсқаулықтарды, дайын өнімді шығару және жіберуді есепке алу нұсқаулықтарын әзірлеуге қатысады, қызметкерлердің материалдық жауапкершілігі туралы шарттарды тексереді және бұрыштама қояды; қызметкерлерді жұмыстан шығару және ауыстырудың, оларға тәртіптік жаза қолданудың заңдылығын тексереді; мемлекеттік бақылау-қадағалау органдары жүргізетін тексерулер кезінде Департамент мүдделерін білдіреді; өз өкілеттіктері шегінде мемлекеттік корпорацияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерінде құқық қорғау және мемлекеттік билік органдарымен өзара іс-қимыл жасайды, Департамент атынан барлық мемлекеттік органдарда өкілдік етеді, мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының әрекеттеріне шағымдар дайындайды және жібереді; Қоғам қызметкерінің еңбек тәртібін және іскерлік әдеп кодексінің нормаларын сақтайды; "DOCUMENTOLOG" электрондық құжат айналымы жүйесінде кіріс, шығыс хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асырады; өтініштерді жабу мерзімдерінің сақталуын бақылайды, Еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелері мен нормаларын сақтайды.

 

Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)    белгіленген нысандағы өтініш;

2)    белгіленген нысандағы түйіндеме;

3)    жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4)      тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5)      еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)      құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7)    соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

 

Топырақ іздестіру және агрохимиялық зертхана басқармасының сарапшы-топырақтанушысы

          Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

          Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім («геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару» немесе «геология және пайдалы қазбалар кен орындарын барлау» немесе «тау-кен ісі» немесе «геодезия» немесе «картография» мамандықтары бойынша қызмет көрсету саласында немесе «агрономия» немесе «топырақтану және агрохимия» немесе «мелиорация» мамандықтары бойынша ауыл шаруашылығы ғылымдары саласында, «жерді қалпына келтіру және қорғау» немесе «өсімдіктерді қорғау және карантин» мамандықтары бойынша немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «биология» немесе «гидрология» немесе «экология» немесе «география» немесе «геоботаника» мамандықтары бойынша немесе білім беру саласында «биология» немесе «география» мамандықтары бойынша немесе құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе әлеуметтік ғылымдар саласында, «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» немесе «мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандықтары бойынша) тиісті мамандық бойынша жұмыс стажына немесе орта техникалық және кәсіптік білім немесе орта арнайы білім және жұмыс тәжірибесі кемінде бір жылға сәйкес келуге тиіс.

 

         Функционалдық міндеттері:

         тапсырылған жұмыстарды орындау кезінде қолданыстағы нұсқаулықтардың, әдістемелердің және техникалық нұсқаулардың талаптарын сақтайды; компьютерлік технологиялар негізінде өздігінен білім алу және техникалық оқуға, конференцияларға, семинарларға, кеңестерге қатысу арқылы өзінің біліктілігін, теориялық білім деңгейін үнемі арттырып отырады; дайындық кезеңінде қажетті мәліметтер мен статистикалық деректер жинайды, өткен жылдардағы зерттеулердің материалдарымен және жұмыс ауданының табиғи және экономикалық жағдайлары жөніндегі қолда бар әдебиеттермен танысады; далалық кезеңде картографиялау және далалық карта жасау, талап етілетін барлық нысандарды толтыра отырып, бөлінген контурларды сипаттауды жүргізеді, жұмысшылар орындайтын басқа да жұмыстарды бақылайды; орындалған жұмыс көлеміне есептер жасайды; камералдық кезеңде далалық материалдарды сапалы өңдейді, түсіндірме хаттар, карталар мен картограммалардың түпнұсқаларын, очерк жасайды, контурлық ведомость бойынша ресімдейді, карталардың электрондық нұсқаларын түзетеді; ірі масштабты топырақ материалдарын жинақтау және жүйелеу негізінде аудандық және облыстық карталарды, картограммаларды және оларға түсіндірме жазбаларды жасауға қатысады; түрлі зерттеу жылдарындағы топырақ материалдарына салыстырмалы талдау жүргізеді; әдістемелік нұсқаулар мен бағдарламаларға сәйкес жерді экономикалық бағалау жөніндегі, мемлекеттік жер кадастрының талаптарына сәйкес топырақ туралы басқа да қажетті ақпаратты дайындау жөніндегі жұмыстардың барлық түрлерін орындайды; орындалған жұмыстарды басқарманың тікелей басшысына немесе басшы болмаған жағдайда басшының орынбасарына тапсырады және тексерушінің ескертулері бойынша түзетулер, толықтырулар мен өзгерістер енгізеді; жаңа деректерді басқарудың электрондық базалық карталарын толықтырады; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария жөніндегі қағидаларды қатаң сақтайды; қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге мақсаттарда пайдалануға жол бермейді, сыбайлас жемқорлық жағдайларына қарсы тұрады, мемлекеттік құпияларға жататын мәліметтердің жария етілуіне жол бермейді.

                  

           Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) белгіленген нысандағы түйіндеме;

3) жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4)  тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7) соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

         Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

         Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

         Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

         Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

Жерге орналастыру және жерді қалпына келтіру басқармасының сарапшы жерге орналастырушысы

         Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (білім беру саласындағы «жерге орналастыру» немесе «кадастр» немесе «бағалау» немесе «геоэкология және табиғатты пайдалануды басқару» мамандықтары бойынша немесе «геология және пайдалы қазбалар кен орындарын барлау» немесе «маркшейдерлік іс» немесе «тау-кен ісі» немесе «геодезия» немесе «картография» немесе «топырақтану және агрохимия» немесе «жерді мелиорациялау, рекультивациялау және қорғау» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша құқық саласында немесе әлеуметтік ғылымдар, «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» немесе «мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандықтары бойынша немесе Жаратылыстану ғылымдары саласындағы «география» немесе «геоботаника»мамандықтары бойынша білім беру ұйымдары

          Функционалдық міндеттері:

          Еңбек өнімділігін арттыратын ғылым жетістіктері мен прогрессивті технологияларды өндіріске енгізуге белсене ат салысады; компьютерлік технологиялар негізінде өздігінен білім алу және техникалық оқуға, конференцияларға, семинарларға, кеңестерде қатысу арқылы өз біліктілігін, теориялық білім деңгейін үнемі арттырып отырады; бастапқы деректерді жинау және талдау жұмыстарын жүзеге асырады, өткен жылдардағы зерттеу материалдарымен және жұмыс ауданының табиғи және экономикалық жағдайлары бойынша қолда бар әдебиеттермен танысады; қолданыстағы әдістемелер мен нұсқаулықтарға сәйкес далалық іздестірулер мен зерттеу жұмыстарын; әдістемелік нұсқаулар мен бағдарламаларға сәйкес жерді сапалы және экономикалық бағалау жөніндегі, мемлекеттік жер кадастрының талаптарына сәйкес жерге орналастыру жөніндегі және басқа да қажетті ақпараттар дайындау жөніндегі жұмыстардың барлық түрлерін орындайды, нұсқаулыққа сәйкес жерге орналастыру жұмыстарының барлық түрлерін орындайды; басқарма басшысымен бірлесіп жұмыстарды сапалы орындау, бақылау, қабылдау және бағалау жүйесі туралы ережені енгізеді; басқарма мамандарына әдістемелік және техникалық мәселелер бойынша көмек көрсетеді және оқытады, қызметкерлердің біліктілігін арттыруға көмектеседі; Қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік немесе жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді; мемлекеттік құпияларға жататын мәліметтерді жария етуге жол бермейді; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі жөніндегі талаптарды орындайды; басқарма басшысының және Филиал басшылығының тапсырмалары мен тапсырыстарын орындайды. Орта техникалық және кәсіптік білімі немесе тиісті мамандық бойынша орта арнайы білімі болуы және жұмыс тәжірибесі кемінде бір жылға сәйкес келуге тиіс, жұмыс өтіліне талап қойылмайды.

           Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)    белгіленген нысандағы өтініш;

2)    белгіленген нысандағы түйіндеме;

3)    жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4)      тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5)      еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)      құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7)    соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

         Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

         Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

         Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

       Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

 

Әкімшілік-шаруашылық қамтамасыз ету басқармасы басшысының орынбасары

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (техникалық ғылымдар және технология саласында «Электр энергетикасы» немесе «жылу энергетикасы» мамандығы бойынша) немесе «радиотехника, электроника және телекоммуникациялар» немесе «стандарттау және сертификаттау» немесе «метрология» немесе «көлік, көліктік техника және технологиялар» немесе «информатика», «есептеу техникасы және басқару» немесе «құрылыс» немесе «құрылыс материалдарын, бұйымдары мен конструкцияларын өндіру» немесе «азық-түлік емес тауарлар мен бұйымдардың қауіпсіздігі» немесе құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласында «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау» немесе «мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандықтары бойынша);

             Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) саладағы жұмыс өтілі үш жылдан кем емес.

2) Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;;

3) мамандығы бойынша басшылық лауазымдарда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес;

4) Қоғамның таланттар Пулының резервшісі;

             Функционалдық міндеттері:

           Қызметін СМЖ тізбесіне сәйкес Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне, сондай-ақ СМЖ ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес жүзеге асырады; өзінің еңбек міндеттерін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне, қоғамның жарғысына, Филиал туралы Ережеге, қоғамның ішкі құжаттарына сәйкес уақтылы және сапалы орындайды; Өндірістік жоспарларды, шарттық міндеттемелерді уақтылы орындау мақсатында басқарма жұмысына нақты ұйымдастырушылық және техникалық басшылықты жүзеге асыру; өндірістік санитария және ғимараттар мен үй-жайларды өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларына сәйкес Шаруашылық қызмет көрсетуді және тиісті жай-күйді қамтамасыз ету, жабдықтардың (жарықтандыру, жылыту, желдету жүйелері және т. б.) жарамдылығын бақылау; негізгі қорларды (ғимараттарды, сумен жабдықтау жүйелерін, ауа құбырларын және басқа да құрылыстарды)ағымдағы және күрделі жөндеу жоспарларын әзірлеуге қатысу, негізгі қорларды (ғимараттарды, сумен жабдықтау жүйелерін, ауа өткізгіштерді және басқа да құрылыстарды) ағымдағы және күрделі жөндеу жоспарларын әзірлеуге,шаруашылық шығыстар сметаларын жасауға қатысу; жөндеу жұмыстарының орындалу сапасына бақылауды жүзеге асыру; Кәсіпорын бөлімшелерін жиһазбен, шаруашылық Мүкәммалмен, инженерлік және басқарушылық еңбекті механикаландыру құралдарымен қамтамасыз ету, олардың сақталуына және уақтылы жөндеудің жүргізілуіне бақылауды жүзеге асыру; қызмет көрсетуге, кеңсе керек-жарақтарын алуға және сақтауға шарттар жасау үшін қажетті құжаттарды ресімдеу, олардың жұмсалу есебін жүргізу және белгіленген есептілікті жасау; аумақты абаттандыру, көгалдандыру және жинау, ғимараттардың, өту жолдарының қасбеттерін мерекелік көркем безендіру жұмыстарына басшылық жасау; Техникалық оқу және басқа да оқыту түрлерін жүргізу арқылы бөлім қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға ықпал ету; Өндірістік жабдықтарды, компьютерлік техниканы жоғары тиімді пайдалануды, материалдарды үнемді жұмсауды қамтамасыз ету; табельдік есепке алу, демалыс кестелерін және жұмыс күн тәртібін жасау бойынша жұмысты ұйымдастыру; өртке қарсы іс-шараларды орындау және өрт сөндіру мүкәммалын жарамды күйде ұстау; Басқарудағы оңтайлы өндірістік-психологиялық климатты қамтамасыз ету, қызметкерлердің тапсырылған іс үшін жауапкершілігін дамыту, еңбек, өндірістік, орындаушылық тәртіпті жоғары деңгейде ұстау; "DOCUMENTOLOG" электрондық құжат айналымы жүйесінде кіріс, шығыс хат-хабарлардың орындалуын бақылау; өтініштердің жабылу мерзімдерінің сақталуын бақылау. Еңбек тәртібін және қоғам жұмыскерінің Іскерлік әдеп кодексінің нормаларын сақтайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға жол бермеу бойынша шаралар қабылдайды; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидалары мен нормаларын сақтайды;

        Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) белгіленген нысандағы түйіндеме;

3) жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4) тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7) соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

        Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

        Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

         Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

        Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 


Ішкі әкімшілендіру басқармасының жетекші сарапшысы

          Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» мамандықтары бойынша әлеуметтік ғылымдар саласында, немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау», «журналистика» немесе «мұрағаттану, құжаттану және құжаттамалық қамтамасыз ету» немесе «автоматтандыру және басқару» немесе «ақпараттық жүйелер» немесе «есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» немесе «математикалық және компьютерлік модельдеу» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «информатика» немесе «филология» немесе «аударма ісі» мамандықтары бойынша);

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)   Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

2)   салада немесе мамандық бойынша жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;

3)    Қоғамның таланттар Пулының резервшісі.

 

       Функционалдық міндеттері:

Құжаттарды қазақ тілінен орыс тіліне және орыс тілінен қазақ тіліне аударады; аудармалардың түпнұсқалардың лексикалық, стилистикалық және мағыналық мазмұнына дәл сәйкес келуін қамтамасыз етеді; аударма нормаларын ескере отырып, басшы белгілеген мерзімде ауызша және жазбаша аудармалар бойынша жұмыстарды орындайды; кездесулер мен келіссөздер үшін қажетті ақпараттар дайындайды, оларды өткізу туралы есептерді жасауға, сұхбат жазбаларының мағынасын ашуға және талдамалық ақпаратты дайындауға қатысады; "Documentolog" ЭҚЖ-да қазақ тілінің сәйкестігі мен дұрыс ресімделуін тексереді, басшылықтың нұсқауы бойынша іскерлік келіссөздерге, жиналыстарға және серіктестермен (клиенттермен) басқа да кездесулерге қатысады; еңбек тәртібін және қоғам қызметкерінің Іскерлік әдеп кодексінің нормаларын сақтайды; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидалары мен нормаларын сақтайды; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға жол бермеу бойынша шаралар қабылдайды

           Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) белгіленген нысандағы түйіндеме;

3) жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4)  тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5)  еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7)  соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

         Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

          Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

         Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

        Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

 

Ішкі әкімшілендіру басқармасының жетекші сарапшысы (уақытша)

             Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

              Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» мамандықтары бойынша әлеуметтік ғылымдар саласында, немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау», «журналистика» немесе «мұрағаттану, құжаттану және құжаттамалық қамтамасыз ету» немесе «автоматтандыру және басқару» немесе «ақпараттық жүйелер» немесе «есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» немесе «математикалық және компьютерлік модельдеу» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «информатика» немесе «филология» немесе «аударма ісі» мамандықтары бойынша);

           Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

2) салада немесе мамандық бойынша жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;

3)  Қоғамның таланттар Пулының резервшісі.

           Функционалдық міндеттері:

           қызмет бойынша қолданылатын Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне, сондай-ақ СМЖ тізбесіне сәйкес СМЖ ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес қызметтерді жүзеге асырады; Департамент жұмыскерлерінің қызметтік тізімдерін ресімдейді, қызметкерлердің еңбек қызметі туралы анықтамалар береді; Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, Келісу, Аттестаттау, Тәртіп және Конкурстық комиссиялардың қажетті материалдарын (хаттамаларды, бұйрықтарды, шешімдерді) және басқарманың қызметкерлерін көтермелеу мен марапаттауға ұсыну бойынша материалдарды ресімдеуді қамтамасыз етеді; Қызметкерлердің сандық, сапалық құрамы және олардың қозғалысы туралы ақпаратты Департамент персоналы туралы деректер банкіне енгізеді, кадр резервіне арналған тізімдерді дайындайды, оларды уақтылы жаңартады және толықтырады; Департаменттің әскери міндетті қызметкерлерінің әскери есебін жүргізеді; қызметкерлердің еңбек кітапшаларын жүргізеді және оларға тиісті жазбаларды енгізіп отырады. Департамент қызметкерлерінің еңбек кітапшаларын Enbek.kz электрондық порталында цифрландыру, белгіленген мерзім ішінде жаңадан қабылданған қызметкерлердің еңбек кітапшаларын тіркеу, Enbek.kz электрондық порталына еңбек шартын бұзу туралы жазбаны енгізу, зейнеткерлік жасқа дейінгі және зейнеткерлік жастағы қызметкерлердің еңбек кітапшаларын цифрлау; Жұмыспен қамту орталығымен "Жастар практикасы" бағдарламасы бойынша және ЖОО-мен өндірістік практикадан өту бойынша өзара іс-қимыл жасау, студенттерді басқармаларға бөлу жөнінде жұмыстар жүргізеді; Тәртіптік комиссияның қарауына материалдар дайындауды, сыбайлас жемқорлық және өзге де құқық бұзушылықтар бойынша қызметтік тергеулердің уақтылы жүргізілуін, қызметкерлерден жазбаша түсініктемелерді талап етуді қамтамасыз етеді; уәкілетті мемлекеттік органдар мен жоғары тұрған ОА-ға филиал жөніндегі есептік ақпараттардың жіберілуін қамтамасыз етеді; күнтізбелік жыл аяқталған соң басқарманың істерін Департаменттің мұрағатына беруді жүзеге асырады; "Documentolog" ЭҚЖ-да жеке және заңды тұлғалардың кіріс хат-хабарларын, жазбаша және ауызша өтініштерін уақтылы қарауды жүзеге асырады; Қызметтің құзыреті шеңберінде нысаналы индикаторларға, нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізу, Стратегиялық жоспардың және даму жоспарының іс-шараларын сапалы және уақтылы орындау бойынша жұмыстың жүргізілуін бақылауды жүзеге асырады; қызметкерлердің еңбек тәртібін бақылайды; Департаменттің еңбек ресурстарымен қамтамасыз ету мәселелері жөніндегі іс-шаралар жоспарларын әзірлеуге қатысады.

Қызметкерлердің жеке істерін жинақтайды және жүргізеді, оларға еңбек қызметіне байланысты өзгерістер енгізіп отырады, Т-2 нысанды карточканы толтырады (еңбек демалыстары туралы ақпарат); ISO 9001:2015 халықаралық стандартының талаптарына сәйкес қызметкерлермен жұмыс жөніндегі басқарманың СМЖ сертификаттауға құжаттамасын дайындайды, жұмыс процестерін үнемі қадағалап және жақсартып отырады; басқармалар туралы бекітілген ережелерді және Департамент қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын уақтылы әзірлеуді, жинауды қамтамасыз етеді; жұмыстан босатылған немесе ұзақ мерзімді еңбек демалысына шыққан кездегі істер мен құжаттарды табыстайды; Кадр құжаттарын, оның ішінде басшылықтың бұйрықтары мен өкімдерін тіркеу, есепке алу, сақтау бойынша жұмыстар жүргізеді; белгілі болған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жағдайлары туралы Бөлім бастығының немесе Құқық қорғау органдарының назарына дереу жеткізеді; басқарманың кадрлық және басқа да құжаттарының орындалу мерзімдерін сақтау туралы ақпарат дайындайды және оны Департамент пен басқарма аппаратының басшылығына уақтылы жеткізеді; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі қағидалары мен нормаларын, ішкі еңбек тәртібі қағидаларын сақтайды;

           Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) белгіленген нысандағы түйіндеме;

3) жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4) тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7) соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

          Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

          Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

          Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

          Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

Ішкі әкімшілендіру басқармасының бас сарапшысы

            Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (құқық саласында «заң» немесе «құқықтану» немесе «халықаралық құқық» мамандықтары бойынша немесе «экономика» немесе «менеджмент» немесе «есеп және аудит» немесе «қаржы» немесе «әлемдік экономика» мамандықтары бойынша әлеуметтік ғылымдар саласында, немесе «еңбекті ұйымдастыру және нормалау», «журналистика» немесе «мұрағаттану, құжаттану және құжаттамалық қамтамасыз ету» немесе «автоматтандыру және басқару» немесе «ақпараттық жүйелер» немесе «есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» немесе «математикалық және компьютерлік модельдеу» мамандықтары бойынша техникалық ғылымдар және технологиялар саласында немесе жаратылыстану ғылымдары саласында «информатика» немесе «филология» немесе «аударма ісі» мамандықтары бойынша);

          Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)  Қоғамның Басқарма аппаратында жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

2)  салада немесе мамандық бойынша жұмыс өтілі үш жылдан кем емес;

3)  Қоғамның таланттар Пулының резервшісі.

 

          Функционалдық міндеттері:

           Нормативтік құқықтық актілер базасын есепке алу және жүргізу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, Департаментті қызметті жүзеге асыру үшін қажетті заңдармен, нормативтік құқықтық құжаттармен қамтамасыз етеді; директорға қол қоюға ұсынылатын бұйрықтардың, нұсқаулықтардың, ережелердің және құқықтық сипаттағы басқа да құжаттар жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексереді, заңнаманың өзгеруіне байланысты кезеңдердің сақталуын тексереді; келісім-шарт жұмыстарын жүргізеді, келісім-шарт қатынастарының нысандарын (формаларын) айқындайды, шарттардың жобаларын әзірлейді, тапсырыс берушілер ұсынатын шарттар жобаларының заңнамаға сәйкестігін тексереді, келіспеушіліктерді шешу жөнінде шаралар қабылдайды; наразылық жұмыстарын жүргізеді, тапсырыс берушілерден түсетін наразылықтарды есепке алуды қамтамасыз етеді. Келіп түскен наразылықтарға жауаптар дайындайды және наразылықтарды қанағаттандыру немесе қанағаттандырудан бас тарту туралы шешімдердің жобаларын қабылдайды. Контрагенттерге наразылықтар дайындауды, оларды жіберуді және олардың қанағаттандырылуын бақылауды жүзеге асырады; Қазақстан Республикасының соттарында Департаменттің мүдделерін білдіреді, талап қою жұмыстарын жүргізеді, дауларды сотқа дейін реттеу тәртібін сақтау бойынша шаралар қабылдайды, талап арыздарды, материалдарды дайындайды және оларды сотқа береді, талап қою жұмысы бойынша деректер банкін жүргізуді қамтамасыз етеді, бітімгершілік келісімдерді, апелляциялық және кассациялық шағымдарды дайындайды. Департаментке ұсынылған талап арыздармен танысады, қарсылықтар, өтінішхаттар және басқа да құжаттарды дайындайды; Департамент қызметін жүзеге асыруға қажетті лицензияларды, рұқсаттарды алу үшін өтінімдерді, өтініштерді және басқа да құжаттарды дайындайды; Департамет меншігінің сақталуын қамтамасыз ету мәселелеріне қатысты құжаттарды, материалдық жауапкершілік туралы шарттарды, материалдық құндылықтардың келуін және қабылдануын, олардың қозғалысын есепке алу тәртібін белгілейтін нұсқаулықтарды, дайын өнімді шығару және жіберуді есепке алу нұсқаулықтарын әзірлеуге қатысады, қызметкерлердің материалдық жауапкершілігі туралы шарттарды тексереді және бұрыштама қояды; қызметкерлерді жұмыстан шығару және ауыстырудың, оларға тәртіптік жаза қолданудың заңдылығын тексереді; мемлекеттік бақылау-қадағалау органдары жүргізетін тексерулер кезінде Департамент мүдделерін білдіреді; өз өкілеттіктері шегінде мемлекеттік корпорацияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерінде құқық қорғау және мемлекеттік билік органдарымен өзара іс-қимыл жасайды, Департамент атынан барлық мемлекеттік органдарда өкілдік етеді, мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының әрекеттеріне шағымдар дайындайды және жібереді; Қоғам қызметкерінің еңбек тәртібін және іскерлік әдеп кодексінің нормаларын сақтайды; "DOCUMENTOLOG" электрондық құжат айналымы жүйесінде кіріс, шығыс хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асырады; өтініштерді жабу мерзімдерінің сақталуын бақылайды, Еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелері мен нормаларын сақтайды.

 Бос лауазымдарға орналасу конкурсына қатысу үшін қажетті құжаттар:

1) белгіленген нысандағы өтініш;

2) белгіленген нысандағы түйіндеме;

3) жеке куәліктің немесе паспорттың көшірмесі;

4) тиісті білімді, іскерлікті және дағдыларды талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі, арнайы білімінің немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаттың көшірмесі;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (еңбек өтілі бар адамдар үшін);

6)  құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификат көшірмесі);

7) соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама.

            Конкурстық комиссияның қарастыруына құжаттардың толық емес пакетін ұсыну, оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

            Құжаттарды қабылдау мерзімі конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған сәттен бастап күнтізбелік 7 (жеті) күнді құрайды.

            Тестілеуден өту туралы сертификат алу үшін «Мемлекеттік қызметтің персоналын басқару ұлттық орталығы» АҚ-на мына сілтеме бойынша өтінім беру қажет: http://ekyzmet.kz/?page_id=770. «Мемлекеттік қызмет персоналын басқару жөніндегі ұлттық орталық» АҚ-ның ресми интернет ресурсындағы «байланыстар» бөліміндегі өңірлік бөлімдердің мекенжайлары көрсетілген.

             Құжаттарды тапсыру мекенжайы / электрондық мекенжайы: Алматы қаласы, Абай даңғылы, 111, 215 каб. a.kalibekova@gov4c.kz .

 

 

ішкі аудит қызметінің аудиторы
1) Экономика және қаржы және/немесе бухгалтерлік есеп және аудит және/немесе ақпараттық технологиялар салаларында және/немесе техникалық салада және/немесе заң саласында жоғары кәсіптік білім; 2) аудит және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы және/немесе ақпараттық технологиялар саласында және/немесе Мемлекеттік корпорацияның салалық ерекшелігіне сәйкес келетін техникалық салада және/немесе заң саласында кемінде бес жыл жұмыс тәжірибесі
специалист отдела по социальному обеспечению (кадровый резерв)
әлеуметтік қамсыздандыру бойынша Мұғалжар аудандық бөлімінің маманы (уақытша)
Специалист отдела по обслуживанию населения (кадровый резерв)
Маман
Халыққа қызмет көрсету бөліміне маманға кадырлар резервне
кадровый резерв
Специалист отдела по обслуживанию населения (кадровый резерв)

Сарапшы - агрохимик
Функционалдық міндеттері:
Топырақ, кешенді топырақ-мелиоративтік, жер мониторингі бойынша және компьютерде ақпаратты автоматтандырылған өңдеу бойынша жұмыстардың неғұрлым күрделі түрлерін (кезеңдерін) орындауға тікелей қатысады, зертханалық технологияда өндірістік бағдарламалық құралдарды әзірлеумен және енгізумен айналысады; еңбек өнімділігін арттыратын ғылыми жетістіктер мен прогрессивті технологияларды өндіріске енгізуге белсенді қатысады; тапсырылған жұмыстарды орындау кезінде қолданыстағы нұсқаулықтардың, әдістемелердің және техникалық нұсқаулардың талаптарын сақтайды; орындалған жұмыс көлеміне есептер жасайды;  Камералдық кезеңде Тапсырыс беруші тапсырыс берген барлық талдауларды сапалы өңдеуді, жүргізілетін талдаулардың барлық түрлерін есептеуді жүзеге асырады; әдістемелік нұсқаулар мен бағдарламаларға сәйкес жерді экономикалық бағалау жөніндегі және мемлекеттік жер кадастрының талаптарына сәйкес топырақ туралы басқа да қажетті ақпаратты дайындау жөніндегі жұмыстардың барлық түрлерін орындайды;  орындалған жұмыстарды басқарманың тікелей басшысы мен зертхана меңгерушісіне немесе олар болмаған жағдайда бас маман агрохимикке тапсырады және тексерушінің ескертулері бойынша түзетулер, толықтырулар мен өзгерістер енгізеді; 
Бос вакансиялар:   1 бірл.
Лауазымдық қызметақы: 100 000 тг
Біліміне қойылатын талаптар:
Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (қызмет көрсету саласындағы "геоэкология және табиғат пайдалануды басқару" немесе "геология және пайдалы қазбалар кен орындарын барлау" немесе "тау ісі" немесе "геодезия" немесе "картография" мамандықтары бойынша немесе ауыл шаруашылығы ғылымдары саласындағы "агрономия" немесе "топырақтану және агрохимия" немесе "мелиорация, жерді қалпына келтіру немесе қорғау" немесе "өсімдіктерді қорғау және карантин" мамандықтары бойынша немесе жаратылыстану ғылымдары саласындағы "биология" немесе "гидрология" немесе "экология" немесе "география"  немесе "геоботаника" мамандықтары бойынша немесе білім беру саласындағы "биология" немесе "география" мамандықтары бойынша немесе құқық саласындағы "юриспруденция" немесе "құқықтану" немесе "халықаралық құқық" мамандықтары бойынша немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы "экономика" немесе "менеджмент" немесе "есеп және аудит"
немесе "қаржы" немесе "әлемдік экономика" немесе "мемлекеттік
және жергілікті басқару"  мамандықтары бойынша);   
Жұмыс өтілі:
еңбек өтіліне талап қойылмайды немесе
тиісті мамандық бойынша орта техникалық және кәсіптік білім немесе орта
арнайы білімі және жұмыс тәжірибесі кем дегенде бір жылға сәйкес келуі керек 
Құжаттарды өткізу мекен-жайы:/ электрондық мекенжай:
Алматы қ., Абай к-сі, 111, 214-кабинет, e-mail: dapoikir_kadry@mail.ru
Зертханашы
Функционалдық міндеттері:
Осы жұмыс түрін жүргізу кезінде талдау, сынау, өлшеу және басқа да жұмыс түрлерін жүргізуге үлгілерді сынама дайындау бойынша зертханалық талдауларды орындайды. Зертханалық жұмыстардың барлық түрлерін орындағаннан кейін ыдыстарды жуады; бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес өндірістік тапсырмаларды уақтылы және сапалы орындайды; тапсырылған жұмыстарды орындау кезінде қолданыстағы нұсқаулықтардың, әдістемелердің және техникалық нұсқаулардың талаптарын сақтайды; еңбек өнімділігін арттыратын ғылыми жетістіктер мен прогрессивті технологияларды өндіріске енгізуге белсене қатысады; Орындалған жұмыс көлеміне есептер әзірлейді; әдістемелік нұсқаулар мен бағдарламаларға сәйкес жұмыстардың барлық түрлерін орындайды; орындалған жұмыстарды басқарманың тікелей басшысына және зертхана меңгерушісіне немесе олар болмаған жағдайда бас маман агрохимикке тапсырады және тексерушінің ескертулері бойынша түзетулер, толықтырулар мен өзгерістер енгізеді;  
Бос вакансиялар: 1 бірл.
Лауазымдық қызметақы: 100 000 тг
Біліміне қойылатын талаптар: 
Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (ауыл шаруашылығы ғылымдары саласындағы "агрономия" немесе "су ресурстары және суды пайдалану" немесе "топырақтану және агрохимия" немесе "мелиорация, жерді қалпына келтіру немесе қорғау" немесе "өсімдіктерді қорғау және карантин" мамандықтары бойынша немесе жаратылыстану ғылымдары саласындағы "химия" немесе  "биология" немесе "гидрология" немесе "экология" немесе "география"  немесе "геоботаника" мамандықтары бойынша немесе білім беру саласындағы "химия" немесе"биология" немесе "география" мамандықтары бойынша) немесе мамандыққа сәйкес орта техникалық және кәсіптік білім немесе арнайы орта білім.
Жұмыс өтілі:
Еңбек өтіліне талап қойылмайды.
Құжаттарды өткізу мекен-жайы:/ электрондық мекенжай:
Алматы қ., Абай к-сі, 111, 214-кабинет, e-mail: dapoikir_kadry@mail.ru
Әлеуметтік қамсыздандыру бойынша Шиелі аудандық бөлімінің жетекші маманы (уақытша)